ارز ديجيتال را خريد و فروش کنيد


در دنيا راه و روش و سايت هاي گوناني براي خريد و فروش ارز ديجيتال و بيت کوين وجود دارد.همواره تبديل کردن ارز هاي ديجيتال به پول واحد ايران و خريد آن ها از دغدغه هاي ايرانيان بوده است. مهم ترين ارز هاي ديجيتال بيت کوين و تتر است
بيت کوين: از اولين و محبوب ترين ارز هاي ديجيتال به شمار مي رود که قيمت آن نسبت به دلار در حال نوسان است که آن در خريد ابل ريسک مي کند.
تتر: اين ارز هم از محبوب ترين ارز ها است اما اين ارز پايدار بوده و برابر يک دلار است اما امکان دارد در بعضي شرايط نوسانات بسيار بسيار کمي داشته باشد.
خريد و فروش ارز ديجيتال
براي تبديل و خريد و فروش ارز ديجيتال به ارز هاي ديجيتال ديگر به دو روش اشاره مي کنيم:
صرافي آنلاين: از متداول ترين روش ها استفاده از صرافي هاي آنلاين است مثل صرافي هاي عادي که از شما ريال درياف کرده و آن را به دلار تبديل مي کنند و به شما مي دهند. طرف حساب ما در چنين مواقعي صرافي است که از اختلاف قيمت ها خبر دارد و مقداري سود هم کسب مي کند.
بازار هاي معاملات: بازار معاملات دقيقا مشابه به بازار معاملات بورس است. که از طريق يک سيستم به طور مستقيم با ديگران در ارتباط هستند که تمام سفارش هاي کاربران در يک صفحه مي توان مشاهده کرد. اختلاف قيمت در خريد فروش از اين طر بسيار ناچيز است که اين امر به سود طرفين معامله است و شرکت هاي معاملاتي که اين امر را فراهم کرده اند معمولا کارمزد کمي دريافت مي کنند. و حجم انجام معمله در اين سايت خيلي بيشتر در صرافي ها و به صورت حضوري است و قيمت هاي خيلي کم تر و مناسب تري در اين سيستم هاي معاملاتي مي توان يافت که سود و نفع دو طرف معامله است.


Comments

Popular Posts