کلینیک گوارش

دستگاه گوارش لوله پر پيچ و خمي است که از دهان شروع شده و به مقعد ختم مي شود. مواد غذايي در هر يک از قسمت هاي اين دستگاه تحت تأثير عوامل فيزيکي و شيميايي قرار مي گيرند تا هضم شوند. همچنين مواد غير قابل جذب نيز از طريق دستگاه گوارش دفع مي شوند. قسمت هاي مختلف دستگاه گوارش شامل: دهان، حلق، مري، معده، روده کوچک (روده باريک)، روده بزرگ (کولون)، روده مستقيم (رکتوم)، کبد، کيسه صفرا و لوزالمعده (پانکراس) هستند.

خدمات کلينيک گوارش در شيراز :
همانطوري که بيان نموديم بسياري از افراد براي اينکه مشکلات و بيماري هايي را که مربوط به سيستم گوارشي شان مي باشد را مي خواهند در بهترين کلينيک گوارش در شيراز درمان کنند. به طور کلي از دو روش درماني در کلينيک و درمانگاه گوارش در شيراز استفاده مي شود که اين روش ها عبارتند از :

کولونوسکوپي:

بدون شک شما اگر براي مشکلات گوارشي خود به کلينيک گوارش در شيراز مراجعه کنيد، پزشک براي شما امکان دارد کولونوسکوپي را تاييد کند و بخواهيد با استفاده از اين روش مشکل و بيماري گوارشي شما را متوجه شود.
کولونوسکوپي يکي از روش هايي مي باشد که با شنيدن اسم آن بسياري از افراد دلهره به دل خود مي گيرند، ولي بايد بدانيد پزشکي که در اين زمينه تخصص بسياري دارد به خوبي مي دانيد چگونه از اين روش استفاده کند تا فرد دلهره و ترسي در دل نداشته باشد.
پزشکاني که روش کولونوسکوپي را در کلينيک گوارش در شيراز مورد استفاده قرار مي دهند، با اين روش ديواره هاي روده را معاينه مي کند و با دقت و دانشي که در اين مورد دارد مي توانيد بيماري فرد را به خوبي تشخيص دهد.

آندوسکوپي :

آندوسکوپي يکي از بهترين روش ها درمان مشکلات گوارشي  معده مي باشد که کلينيک گوارش در شيراز از اين روش براي شناخت بيماري افراد استفاده مي کند.
در اين روش يک لوله باريک بسيار بلند را به طور مستقيم از دهان وارد بدن مي سازند تا به وسيله اين لوله بيشتر ارگان هاي بدن مشاهده مي شود. بسياري از پزشکاني که مي خواهند براي جراحي هاي مختصر و درمان بيمار از روش مناسبي استفاده کنند، آندوسکوپي را انتخاب مي کنند.
روش شناخت بيماري آندوسکوپي يکي از روش هاي امن به شمار مي رود که بسياري از افراد از آن استفاده مي کنند. کلينيک گوارش در شيراز با استفاده از روش آندوسکوپي مي تواند بيماري هاي فرد را تشخيص دهد، چرا که اين روش را به عنوان موارد زير مي شناسند :
– اين روش يکي از بهترين روش هاي بي خطر به شمار مي رود و بسيار سريع است.
– از آنجايي که روز به روز اين دستگاه پيشرفته تر مي شود، پزشکان به عملکرد آن اطمينان دارند.

منبع: شهر راز

Comments

Popular Posts